vänner mc'donalds bowling skräckfilm frukost buss frysa!

Igår hade jag lag kväll tillsammans med laget. Vi hade skit kul, fast det började med att alla var ganska tråkiga och sura, men efter lite mat från donken var stämningen på top. Då drog vi iväg till bowlers eller vad det nu heter i sickla och spelade lite. Efter att jag hade kommit nästan sist i bowling tävlingen åkte vi hem till Helena och kollade på The Blair Whitch Prodject. Jag tyckte den var skit läskigt, men jag tycker i och för sig att allt är skit läskigt, så jag kanske inte ska säga något. Efter det åkte Lisa och Amanda hem och vi andra kollade på Mulan, haha! Sen somnade vi någon gång vid tre och jag fick sova på golvet eftersom Erica tog upp all plast i sängen, men jag överlevde!








Kommentarer
Postat av: lina

haha jag vet så underbart fina :)

den sista bilden älskar jag på dig och fanny ekman :P

2009-02-27 @ 15:11:18
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0